Reklaam sulgub sekundi pärast

“Päris” vinge kampaania toob Pariisi olümpia rahvale lähemale

Eesti Olümpiakomitee kinnitas Pariisi olümpiamängude koondise
Eesti Olümpiakomitee kinnitas Pariisi olümpiamängude koondise — FOTO: EOK

Peagi avatakse Pariisis 33. suveolümpiamängud. Sel puhul alustas Eesti Olümpiakomitee (EOK) kampaaniaga “Päris”, kus Eesti sportlased kutsuvad üles endale kaasa elama. Kampaaniat saab näha välireklaamipindadel üle Eesti 11. augustini.

“Päris” kampaaniat tutvustavad ujuja Eneli Jefimova, vehkleja Nelli Differt, kümnevõistleja Johannes Erm ja laskja Peeter Olesk. Kampaania sündis koostöös agentuuriga Havas Estonia.

Debüütolümpiale mineva epeevehkleja Nelli Differti sõnul oli tore kampaanias osaleda. „Tegemist on päris ägeda kampaaniaga. Mulle meeldis väga, et iga spordiala suudeti siduda põneva sõnamänguga, näiteks on vehklemine päris terav,“ ütles Differt.

Eesti Olümpiakomitee turundusjuhi Margus Kiiveri sõnul valmistub EOK olümpiakampaaniateks hoolega ning mitme väga põneva idee seast kerkis esile just Havase loovlahendus.

“Nende ideed olid sellised, mis tekitasid nii meie tiimis kui ka mujal kohe mõnusa elevuse. Usun, et sõna „päris“ omandab olümpia ajal selge sideme olümpiamängude ja meie sportlastega ning läheb nö viraliks. Kas kampaanias osaleva nelja sportlase hulgas võib olla ka olümpiamedalist ja mis värvi medal see on, see saab päris selgeks juba lähemate nädalate jooksul,” ütles Kiiver.

Havas Creative loovjuht Toomas Verrev selgitas loovlahenduse sündimise tagamaid. “Olümpiamängud on tõeline spordipidu. Lisaks öeldakse, et suveolümpia on justkui see päris olümpia. Juba loovlahenduse väljatöötamise ajal saime aru, et peame mingil moel Pariisi sisse tooma, sest see annab kogu olümpiale loogilise raamistiku. Lisaks asub Havas’e peakontor Pariisis. Niimoodi üle laua naljatledes jõudsimegi “Päris” lahenduseni, mis võimaldab rääkida nii Team Estoniast kui ka erinevate sportlaste õnnestumistest ja raskematest hetkedest mõnusa emotsiooniga, nii et kõik sellest aru saavad. See loovlahendus toimib kõikides kanalites ja tegemist on niivõrd suupärase leiuga, et tal on suur potentsiaal ka viraalseks muutuda!” iseloomustas Verrev.

JC Decaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp lisas, et firmal on rõõm toetada Eesti spordi tipptegijaid nende nähtavuse suurendamisel. “Kuna tipptegijatelt oodatakse tippkvaliteeti, kasutame selleks JCDecaux uhiuut tippkvaliteetset Digistreeti ekraanide võrgustikku Tallinna kesklinnas, et nii sisu kui ka vorm edastaksid sama sõnumi. Aastatepikkune järjepidevus, täpsus ja töö iseendaga toovad tulemusi nii äris kui spordis ja viivad Eesti maailma areenile,” ütles Sepp.

XXXIII suveolümpiamängud peetakse Prantsusmaa pealinnas Pariisis 26. juulist 11. augustini. Team Estonia koondises on 25 sportlast ja hobune, koondis kannab Nike võistlusriideid ning Reet Ausi paraadvormi.