Reklaam sulgub sekundi pärast

Mihkel Räim: plaan oli enne esimest tagasipööret mitte lihast ülemäära laktaati täis lasta

Mihkel Räim
Mihkel Räim — FOTO: Mihkel Räim Facebook

Mihkel Räime kokkuvõte: Istrian Spring Trophy Proloog - lennujaamas kahe kässeri kurviga proloog. Meeletut taktikat teha polnud vaja, aga siiski. Paberi peal proloogi pikkuseks 1.5km, kuid tegelikult vast 1.2km.

Ilm oli tuulevaikne ning plaan oli enne esimest tagasipööret mitte lihast ülemäära laktaati täis lasta ja siis panna pikal sirgel kõik mängu ning viimasest tagasipöördest lihtsalt välja spurtida ja kannatada. Tegin tegelikult päris hästi, aga saab paremini. 11. koht ja jalg üsna hea. Võin mõned numbrid ka välja tuua, 1min42sek ja 520 w. Ega alati power numbrid kõike näita, sellise asja juures peab olema võimalikult aerodünaamiline ka. Sain vast hakkama.

Homme saab vihma ja tuleb üsna jahe ilm. Tiime ja rattureid on stardis palju ning ilmselt tuleb lahtine sõit. 10km enne lõppu on üks 2-2.5km tõus, mida ilmselt minnakse täiega, parem oleks. Eesmärk on pundi peas ära istuda ja siis finishit panna. Viimane kord olin sel etapil 11. ja see viga tuleb parandada.