Reklaam sulgub sekundi pärast

Eesti noored krossipoisid valitsesid Euroopa meistrivõistluste Kirderegiooni viimast etappi

Nädalavahetusel toimus Slovakkias EMX 65 ja EMX 85 klasside Euroopa meistrivõistluste Kirderegiooni viimane neljas etapp. Mõlemas masinaklassis tulid esikoha Eestisse, EMX 65 klassis võeti lausa nelikvõit.

Foto: Lucas Leok #111 Facebook

EMX 65 klassis oli kolmel esimesel etapil olnud võitmatu Lucas Leok. Ka viimasel etapil andnud ta teistele mingit võimalust. Avasõidu võitis Leok ligi 20 sekundilise edumaaga Aston Allase ees. Kolmanda koha teenis avasõidus Enri Lustus. Esikümnesse mahtusid veel viiendana Marten Raud ja kaheksandana Sebastian Klooren. Teise sõidu esikolmik oli täpselt sama nagu avasõidus, võitis taas Leok, teine oli Allas ja kolmas Raud. Enri Lustus lõpetas sõidu neljandana, Leslie Puller kuuendana ja Sebastian Klooren kümnendana.

Etapi kokkuvõttes tuli esikohale 50 punktiga Lucas Leok, teine oli 44 punktiga Aston Allas ja kolmas 38 punktiga Enri Lustus. Esimeseks tuli nelja etapi kokkuvõttes maksimaalse 200 punktiga Leok, teine oli 136 punktiga Lustus ja kolmas 128 punktiga Allas.

EMX 85 klassis oli viimasel etapil heas hoos Travis Leok, kes kindlalt mõlema sõidud võitis. Avasõidus sai Leoki järel teise koha lätlane Emils Solovjevs ja kolmanda koha lätlane Raivo Laicans. Tristen Mardo lõpetas sõidu neljandana ja Kaspar Uibu kuuendana. Teises sõidus olid Leoki järel teine ja kolmas taas Solovjevs ja Laicans. Mardo lõpetas sõidu taas neljandana ja Uibu viiendana.

Etapi kokkuvõttes tuli 50 punktiga esikohale Leok, teine oli 44 punktiga Solovjevs ja kolmas 40 punktiga Laicans. Mardo sai 36 punktiga neljanda koha ja Uibu 31 punktiga viienda koha. Nelja etapi kokkuvõttes tuli esikohale tuli178 punktiga Travis Leok, neljas oli 127 punktiga Tristen Mardo, viies oli 123 punktiga Gregor Kuusk, üheksas 94 punktiga Jan Marten Paju ja kümnes 92 punktiga Kaspar Uibu.

Finaaletapp, kus rajal kõik Euroopa parimad, sõidetakse 16.-17. juulil Tšehhis Loketi krossirajal. Finaali on automaatselt aktsepteeritud iga regiooni kaheksa parimat oma klassis, kuid promootor võib sinna lubada lisaks veel sõitjaid nende teiste tulemuste põhjal.